Etický kodex

Jako člen profesního sdružení realitních makléřů – Asociace realitních kanceláří České republiky, jsem přijal etický kodex, včetně motta, které je mi velice blízké:

Etický kodex realitního makléře člena Asociace realitních kanceláří České republiky

Motto: Cokoliv, co nechceš, aby jiní činili tobě, nečiň ty jim.“

Více informací na webu:  http://www.arkcr.cz


Reklamační řád

Jako člověk bydlící v Novém Jičíně, pracuji tak, abych se vždy mohl pod svou práci podepsat. Lidé, kteří mi pomáhají, pracují podobně a společně se snažíme přinášet maximální hodnotu pro kupující i prodávající v podobě rychlosti, bezpečnosti i informovanosti. Stále sledujeme nové trendy a posouváme se kupředu i díky poučení z vlastních chyb, které jsme v minulosti udělali. Ano, jsme JEN lidé a chyby se nevyhýbají ani nám, ale vždy se snažíme chybám předejít a systémy nám pomáhají nebezpečí chyby eliminovat. I proto nasloucháme a je pro nás velmi důležitý váš názor, reference i konstruktivní kritika. Pokud máte nějaký podnět či připomínku, prosím napište nám, třeba přes kontaktní formulář zde.

Reklamační řád:

  1. Ing. Martin Ščerba, Ing. Hana Ščerbová a Ing. Martin Ščerba s.r.o. vám poskytne realitní služby na nejvyšší úrovni a v souladu s Etickým kodexem.
  2. Klient je pro nás fyzická i právnická osoba, které poskytujeme na základě řádně uzavřené smlouvy naše služby v oblasti realit.
  3. Pokud shledáte jakékoliv naše služby za nedostatečné, je vaším právem vznést vaše připomínky či reklamaci u naší společnosti.
  4. Vaše připomínky, reklamace či nároky můžete vznést prostřednictvím kontaktního formuláře zde.
  5. Vámi zaslaná reklamace našich služeb či připomínky k jejich průběhu, budou pečlivě posouzeny do lhůty 14 pracovních dnů od jejich vznesení. V případě jakýchkoliv připomínek k danému případu vás můžeme kontaktovat, popř. vás pozvat k osobnímu projednání.
  6. O vyjádření a návrhu řešení k uplatněné reklamaci, budete ihned po jejím posouzení písemně informováni.
  7. Pokud bude vaše reklamace uznána, budou součástí vyrozumění i informace či následná opatření k její nápravě.
  8. Uznané připomínky či reklamace budou předmětem ke zlepšení našich služeb, společnost tak dbá na to, aby se již neopakovaly.
  9. Zavazujeme se k ochraně vámi poskytnutých osobních údajů v souladu s právním systémem České republiky, jak ukládá zákon č. 101/2000 sb.

Slovo chlapa

Takto to bylo dříve a vše fungovalo dobře i bez kodexu a podobných dokumentů. Práci dělám, jak nejlépe dovedu, proto vše můžu podepsat.

Zkuste se podívat na to, co o nás napsali jiní a možná, že výše uvedené řádky se ukáží jako zbytečné.

reference hodnocení klienta kodex reklamační řád slovo chlapa