Jak probíhá prodej

Práce může být zábava i poslání – rádi vám pomůžeme

Co pro vás tedy můžeme udělat?

1. Pomůžeme naplánovat prodej 

Dle požadavků a reálných možností společně naplánujeme formu prodeje. Využijeme zkušenosti naše i zahraniční a aktuální poptávky.

2. Upravíme vše (pokud to bude potřeba) 

Pokud se vaše situace v průběhu prodeje změní. Jestli bude potřeba prodej třeba zrychlit, tak upravíme plán prodeje a s tím spojenou propagaci a vše související. Budeme po celou dobu v kontaktu, takže úprava je možná kdykoliv.

3. Převezmeme vše, co jen půjde 

Na vás zůstanou jen 3 věci: odsouhlasit cenu, podepsat kupní smlouvy a předat nemovitost. Všechno ostatní (fakt je toho dost) zařídíme my.

4. Pomůžeme stanovit optimální cenu

Na začátku se jasně dohodneme kolik bude prodejní cena a kolik přesně vám přijde na účet. Takže se již nemusíte obávat dalších skrytých poplatků, daní, ověřování podpisů,….

5. Postaráme se o propagaci (reklamu) 

Zpracujeme takovou reklamu, abychom dosáhli vašeho cíle i bez vašeho přičinění.

videoprohlídka propagace prodej
každý prodej má videoprohlídku

6. Pohlídáme a zařídím za vás 

Práci máme rozdělenou a celý proces hlídáme dle plánu. Vám pošleme vždy zprávu o průběhu, takže vše můžete sledovat z dálky u šálku dobré kávy. Proces hlídáme tak, aby se vše vyřešilo co nejdříve.

7. Převezmeme otravné telefonáty 

Celý proces reklamy i prodeje, včetně jednání s falešnými zájemci a plánování prohlídek je na nás a vás budeme jen informovat. Odpadnou vám telefony s tisícem stejných dotazů a spousta zbytečných prohlídek.

8. Najdeme více zájemců 

Pokud je jen 1 zájemce s hypotékou a požadující slevu 100.000 Kč, není to nic moc. Proto je součástí zvolené strategie i prodej tak, aby zájemců bylo více a to nejlépe s platbou v hotovosti. To vám, jako prodávajícím, ušetří čas i peníze.

9. Zařídíme peníze a hypotéky 

Když zájemce kupuje na hypotéku, tak komunikaci s bankou a finančním poradcem řešíme my. Vám zůstává čas na příjemnější věci, než je dokládání a papírování s bankovními úředníky.

10. Pohlídáme a vyřešíme papíry 

I pokud již bude vše podepsané, pohlídáme všechny papíry na katastru i finančním úřadě, takže můžete klidně spát, na nic se nezapomene.

… no a mnoho dalšího, co probereme na osobní schůzce, proto nám napište na chat nebo email.

Pokud tedy nemáte čas vše studovat a nechcete neustále snižovat cenu, bude právě tato možnost vaše řešení. Svou otázku napište hned do chatu nebo se podívejte na stránku s častými otázkami.

30 minutová konzultace zdarma

konzultace zdarma prodej

Možná vás zajímá, jestli je lepší prodat nebo pronajímat? Máme pro vás konzultaci zdarma, takže klidně napište teď hned dolů do formuláře nebo na chat.
Napište prostě hned! 

Jak začít?

1. krok: Napište dolu do kontaktního formuláře, na chat nebo email.

2. krok: Do 24 hodin se vám ozveme a dohodneme se na schůzce.

3. krok: Na setkání vám řeknu, jaké jsou možnosti a přidám pár tipů.

4. krok: Pokud najdeme společnou cestu a bude spolupráce přínos pro obě strany, tak se dáme do práce.

Nenechejte nic náhodě a využijte konzultaci zdarma, protože právě těchto pár minut vám může ušetřit spoustu starostí, času i peněz.