Schůzka

Před tím, než se potkáme a proběhne první schůzka, mám pro vás pár informací:

Mám nějaké zkušenosti?

mapa prodaných nemovitostí
prodáno

Lidé se ptají, kde jsem již něco prodal. Působím v okrese Nový Jičín, právě proto, že zde žiji a znám to tady, tak nejvíce prodejů je právě zde. Protože lokalitu znám, tak dokážu vyzdvihnout přednosti místa i širšího okolí.

Co o mně řekli jiní?

reference
reference

Některé prodeje jsou komplikované a i když to na začátku tak nevypadá, je za prodejem opravdu hodně práce a emocí na straně kupících i prodávajících. Podívejte se na to, jak nás hodnotí ostatní.

Reklama a plán?

marketingový plán
reklama

Reklama rozhodne o tom, jestli se o Vaší nemovitosti kupující dozvědí nebo ne a jestli si řeknou o slevu. Používám videa, virtuální prohlídky, dron, home staging a fotostaging, letáky, plakátovací plochy, noviny, sociální sítě a mnoho dalších cest a postupů. I o tom bude naše schůzka, kde si řekneme, jak vše bude probíhat. (vše probereme právě na schůzce)

Díky reklamě a přípravě prodeje se nám daří prodat za více peněz, než když prodává sám majitel. Pro vás to tedy znamená méně práce (vše uděláme za Vás, kromě podpisu kupní smlouvy) a více peněz (díky reklamě, která funguje).

Pokud vás ještě něco napadá, co byste chtěli vědět, tak napište:

Těším se na viděnou